Gamla sopor

Precis så luktar det i lägenheten. Det är vidrigt. Konstigt också eftersom vi inte har några gamla sopor. Det är väl ventilationen det beror på. Eller bristen på ventilation kanske jag ska säga. Gavlegårdarna var här i måndags och konstaterade det. De ska komma tillbaka och fixa till det. När vet jag inte, det lär väl dröja.

Vilket tråkigt väder vi har, regnigt och grått...

Jag tog en promenad iallafall, till köpis. Köpte fetaost så jag kunde göra en grekisk sallad till lunch. Smarrigt var det.

Hade planer på att åka till Sanviken och hälsa på syrran med familj idag men jag hoppar över det. Anders ska fixa med båten igen så jag har ingen bil. Och det har ju blivit svindyrt att åka buss. Du får din väska en annan dag Jessica, kanske på tisdag?

Den 25:e ska jag skjutsa Linda från jobbet till Borlänge. Hon och en kompis ska gå på Peace and Love. Jag försöker få med mig Marlene så vi kan shoppa lite på Kupolen. Nån annan som vill följa med om hon inte kan? Skulle vara trevligt.

Nu ska jag dricka en kopp kaffe.

Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0