GI-månad

Jag har köpt boken Pauluns GI-månad. Den ska jag följa slaviskt och se om jag går ner i vikt. Jag äter mitt Levain varje dag men inget händer med vikten. Och ändå är det ju fel på min ämnesomsättning. Jag kollar ju nivån varje år och det är normalt med mängden medicin jag äter nu. Det är kanske så att jag ska vara fet?

Ska ta tag i träningen igen också. Och hålla i det. Jag blir galen av att vara fet!!

Vill köpa nya jeans men tänker inte göra det förrän jag har gått ner lite och blivit av med bilringarna. Tills dess får jag använda mina pösiga klänningar och nya tunikor. Med leggings.

Har kollat efter en jacka idag. Jag köpte ingen innan jag åkte utomlands och nu finns det inga. Fick lov att beställa en jeansjacka från H&M. Jag beställde en i två olika storlekar så jag kan skicka tillbaka den jag inte kan ha. Better to be safe than sorry...

Nu hoppas jag att Anders ska komma hem så vi kan dricka en kopp te innan läggdags.

Puss

Kommentarer
Postat av: Marielle

Gumman...du är inte tjock!!! :-( Puss

2009-06-12 @ 09:45:42
URL: http://marielle06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0