Gran Canaria

Här kommer några bilder från resan. De är tagna från min mobil. Vi har inte lagt in de från kameran än så ni får nöja er med dessa så länge.


Det här var den underbara utsikten från vår stuga/lägenhet.


Anders och jag tog en promenad till öknen en dag. Den varmaste dagen där tror jag. Häftigt att få se en öken. Nudiststranden däremot var jag inte imponerad av. Och nej, jag tog inga kort där. :-)


Såna här underbara blommor fanns det överallt. Eller där turisterna är iallafall.


Vi hade en rätt dålig dag där. Men det var inte så synd om oss. Det var säkert 22 grader i luften trots molnen.

Jag lägger ut fler bilder sen när jag har lagt in bilderna från kameran. 

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0