Igår torsdag, idag fredag

Så igår skjutsade jag Linda och Pernilla till Borlänge. jag tog mig en sväng på Kupolen. Trodde aldrig att jag skulle säga det men Köpis när ett underbart köpcentrum. Kupolen var helt värdelöst. Gina Tricot var litet, alla affärer oorganiserade. Trist. Det enda som var bra var Lagerhaus. Köpte lite smågrejer där. Ångrar att jag inte handlade mer. Får åka dit en annan gång.

Svängde in hos syrran på vägen hem. Följde med och hämtade Vilda på dagis. Hon berättade för alla att jag är hennes moster. Det var häftigt, hon kallar mig aldrig för det annars.

Idag gick jag en sväng till Köpis på förmiddagen, när Anders fortfarande sov. Hittade krukor på IKEA som jag ska köpa på måndag. Anders gnäller att jag alltid lånar hans tröjor så jag köpte en egen. En vit huvtröja i lite längre modell. Superskön.
När Anders vaknade åkte vi till Skutskär och tittade på en båtmotor som han vill köpa.
Kl. 16 började Anders jobba så jag har varit ensam sen dess. Sov i två timmar efter att han åkt. Är förkyld så det var skönt.

Imorgon ska jag jobba hela dagen. Först Köpis och sen långpass på kiosken. Hoppas det blir lugnt när jag känner mig lite krasslig.

Idag ska jag läsa ut Flickan som lekte med elden. Den är så bra. Lika bra som Män som hatar kvinnor. Hoppas den tredje delen också är bra.

Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0