Midsommarhelgen

Då var den över!
I torsdags åkte vi ut till stugan och sov där. Jag stannade kvar på stugan tills efter lunch på midsommarafton. Det var trevligt och faktiskt ganska OK väder. Jag åkte hem till mamma och pappa sen. Brorsan var där med Tuva och Nova. Vi åt middag och lekte lite innan vi gick till midsommarstångsresningen. Jag dansade runt stången med tjejerna. Ganska roligt faktiskt. Jag åkte hem till mig klockan sju och var ensam hemma. Ganska skönt ibland faktiskt.

Jag jobbade långpass på kiosken hela helgen. Inte så mycket folk trots ganska bra väder.

Idag har jag varit på köpis en sväng med mamma. Kollade lite på Gina Tricots rea som äntligen har börjat. När jag kom hem började jag och Anders organisera lite här hemma. Vi har börjat med sovrummet. Finns en del i lägenheten att göra. Sen ska vi gå över till våra förråd. Kul...

Ikväll jobbar jag. Igen. Samma sak i morgon. Sen är jag ledig tills på lördag. Härligt!

Puss 

Kommentarer
Postat av: Theresia

Glöm inte att lägga ut bild på din käraste, så man får se hur han ser ut! =) haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0