Min dag

Vi hade ju tänkt åka till Bollnäs idag men regnet stoppade det. Så istället åkte mamma och jag till Sandviken. Det var första gången jag träffade Vilda och de andra sen jag kom hem. Det var trevligt.
Mamma och jag tog en sväng till Dollar Store efter det. Köpte bara ett par plastburkar.
Sen åkte mamma, pappa och jag till IKEA. Vi var inte de enda där...
Mamma och pappa släppte av mig i centrum så jag kunde gå till Valbokiosken och umgås lite med Marlene. Vi åkte till köpis en sväng.
Nu sitter jag hemma och väntar på Anders. Jag har bytt sängkläder och tvättat två maskiner med tvätt.
Ikväll ska vi äta lite god mat, dricka en varsin drink och titta på en film.
Myskväll!!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0