Besviken

Vi hade personalmöte på kiosken idag. Äntligen fick vi det efterlängtade sommarschemat. Vilken besvikelse. Jag och Hannah har sagt att vi vill jobba så mycket det bara går. Resultatet: jag ska jobba mindre i sommar än jag har jobbat nu. Dessutom bara kvällar. De har tagit in sommarjobbare som får alla dagpass. Varför inte satsa på oss som redan jobbar där och vill jobba mer? Trodde att kiosken var ett bra ställe att jobba på. Inte en månad kommer jag tjäna över 10000kr. Inräknat med köpishelgerna. Trodde att jag skulle kunna spara pengar den här sommaren men det går ju inte nu. Måste sätta mig ner och söka nya jobb. Hur stor är chansen att man får ett sommarjobb i juni? Väldigt liten skulle jag tro. Får höra med pappa om de ska ta in folk. Jag överlever inte på att jobba 60 timmar i månaden. Så mycket jobbade jag ju i veckan förr!! Nej jag är verkligen besviken.

Puss

Kommentarer
Postat av: Syrran

Det är så typiskt dig att ha sån otur!

2009-05-05 @ 18:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0