29 september

Den 29 september åker vi till Gran Canaria!!! Det ska bli så skönt. Två veckor i solen, hur underbart är inte det?

Igår köpte jag ett par nya walkingskor. Ree-tone från Reebok. De gör reklam för dem på tv. Det är typ balansbollar under skorna, känns superkonstigt att gå på dem. Men de verkar ge bra träning. Det lär ju behövas...

Imorgon ska jag till Paula igen och det känns extra bra nu eftersom jag har ett riktigt mål. Jag vill ju vara i kanonform när vi åker utomlands. Alltså, jag har fem månader på mig att uppnå det. Det blir till att köpa ett gymkort i sommar och så får det bli massor med promenader, crosstraining och löpning. Kosten är fortfarande mitt största bekymmer. Jag blir sällan hungrig och då är det svårt att äta. Då vräker jag i mig en massa på samma gång istället. Jag måste få till en ändring på det. Får prata med Paula imorgon om vad jag kan göra åt det.

Jag är glad iallafall att jag äntligen kan gå ut och gå igen. Känner mig frisk och så har jag inte känt på länge.

Idag har jag varit och fixat mina naglar. Det blev rosaglittriga tippar. Knäppte ett kort med mobilen men det blev inte bra. Får se sen om jag kan få till ett bättre kort.

Nu ska jag plocka och dammsuga här hemma. Det behövs...

Puss


Kommentarer
Postat av: Madde

Ååååå vad härligt!!! :)

2010-04-27 @ 21:32:29
Postat av: Marielle

Och jag åker till Cypern den 27:e!! :D

2010-04-30 @ 08:05:07
URL: http://marielle06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0