Annandag

Annandag påsk idag och helgen är nästan över. I fredags var det lite folk här, orkar inte skriva ut allas namn. Vi åt tacos och spelade tv-spel. En trevlig kväll helt enkelt.

I lördags efter jobbet åkte jag hem till mamma och pappa. Vi åkte till köpis och fikade. Jag var så sugen på morotskaka men de hade ingen så det blev en pariserbulle istället. Jag köpte en ny mascara, foundation och ögonskugga på H&M. När vi kom hem igen sov jag ett par timmar och sen åkte jag hem en sväng. Stannade inte så länge... Grabbarna hade börjat om och satt och drack öl vid klockan 16.... Jag sov hos mamma och pappa så det blev mest tv-tittande där. Täcket jag fick ha var mitt första täcke, jag fick det när jag var två år. Det var ingen värme i det... Haha. 

Igår var vi i Bollnäs och firade brorsan som fyller år på onsdag.

Idag skulle jag skriva ut en del papper men såg att papperet i skrivaren nästan var slut. Så Anders är på jobbet nu och skriver ut mina papper. När han kommer tillbaka ska jag förbereda lite inför min praktik som börjar imorgon. 

För övrigt så är vädret deprimerande. Ännu mera snö? Jag blir tokig.

Puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0