Trist dag

Åhh, idag är en tråkig dag. Jag känner det på mig.

Har varit och städat köpis. Återigen har de tagit bort en av maskinerna så idag fick jag handsopa hela golvet. Det kan jag lova är supertråkigt och jobbigt. Till råga på detta så hade de ställt en skylift precis utanför vår städskrubb så dörrarna gick inte att öppna helt. Det gjorde att jag inte kom ut med skurmaskinen. Ingen bra städning idag alltså, tur att det var himla rent redan.

Om en dryg timme ska jag åka in och jobba på Subban. Det var ett tag sedan sist, har ju varit sjuk ett tag nu. Jag stänger idag så jag jobbar till 17.15.

I torsdags var ju mamma och jag till Stockholm. Det var en trevlig och rolig dag. Jag köpte en rosa skjorta, ett rosa linne, ett par jeans, två armband, ett par svarta ballerinaskor och ett par enkla svarta tygskor. Mamma handlade också men inte så mycket. Det är så roligt att shoppa med mamma för jag vet precis vad hon gillar. 

Igår storstädade jag lägenheten. Jag måste köpa nya gardiner snart så jag kan göra en vårstädning

Jag ska försöka knäppa kort på mina inköp från Stockholm i eftermiddag. Min mobil krånglar och jag vet inte hur kameran fungerar så vi får se hur det går.

Puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0