Vår!!

Idag känner jag verkligen att våren är på väg. Så underbart!! Solen har värmt mig hela dagen.

Vi har varit ute hela dagen på förskolan idag. Underbart skönt. Det blev väldigt varmt dock med vinterkläder... Imorgon tar jag med mig en svalare jacka som jag kan byta till. Ungarna sprang omkring i fleecetröjor och det såg underbart ut.

Idag mår jag också bättre, det känns som att min förkylning är på väg bort. Hoppas, hoppas. Jag tog en snabb och kort promenad imorse för att känna efter hur min kropp mår. Det var skönt och härligt svettigt. Nu ska det bli skönt att komma igång igen. Och den här gången ska inget få stoppa mig. Jag ska ha en vit kortklänning och en blomkrans i håret på midsommar. I sommar tänker jag inte må dåligt. Även om jag inte kommer nå mitt mål till sommaren så kommer jag att må bättre. Det är också ett mål.

På torsdag åker ju jag och mamma på en liten shoppingtripp till Stockholm. Jag hoppas att jag hittar något fint att köpa. Är ute efter ett par svarta ballerinaskor och ett par lite sportigare. Har ju köpt ett par boyfriend-jeans som jag vill kunna använda snart. Kanske att jag inviger en av mina nya jackor på torsdag. Det får vädret avgöra.

Nu ska jag titta klart på Biggest loser och sen ska jag sätta mig ner och plugga en sväng innan det är tid för Svenska hollywoodfruar. Det får jag bara inte missa.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0