Diet

Nu har gjort matlådor som räcker i en vecka. Både lunch och middag. De är uppmätta med kalorier så att jag inte kan äta för mycket. Det enda jag behöver göra på dagarna är att fixa frukost och mellanmål. Så skönt. Så här ska jag göra ett tag nu. Varje söndag ska jag laga matlådor för en vecka framöver. Jag kommer ju att äta samma mat flera dagar i veckan men det får jag acceptera. Jag vet ju att jag inte klarar av att äta rätt om jag inte gör så här. Fattar inte att jag har så dålig karaktär. Återigen nu då ett försök att få ordning på mig. Är så trött på detta.

Jag läser en hel del träningsbloggar och blir inspirerad av de som själva har varit överviktiga men har lyckats gå ner. Om de har lyckats så borde väl jag kunna det också?

Är så trött på mig själv nu så ni kan inte ana. Vill skriva n hel rad med svordomar här nu men jag låter bli. Nu får tänka er hur det skulle låta.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0