Fokus

När terminen är över och jag inte har något plugg kvar längre kan jag verkligen fokusera på min diet och träning. Jag har för mycket i huvudet nu för att jag ska lyckas. En vecka kvar av stenhårt plugg nu så är det över för ett par månader sen. Så skönt.

Jag har börjat göra matlådor till mig själv där jag väger allt och kollar kaloriinehållet. Det får vara mellan 200-350 kalorier per matlåda. På så vis kan jag få unna mig en glass eller så i sommar. Igår gjorde jag fyra lådor med ris, wokgrönsaker och kyckling. Idag ska jag göra tre stycken med lax och potatis och fyra stycken med lasagne.

Veckan efter midsommar ska vi (jag) vara hundvakt. Midas ska bo här från måndag till onsdag. Då blir det till att gå på långpromenader.

Nu ska jag gå en sväng till Tempo och sen blir det till att plugga. Hade tänkt sitta ute men det blåser som tusan.

När terminen är slut ska jag göra en rensning på vinden och plocka ut saker sm jag ska försöka sälja på brorsans loppis. Det får bli lite glas, cd-skivor, dvd-filmer och prydnadssaker. Får nog ihop en del skulle jag tro.

Nä, Tempo var det och sen ett par koppar kaffe till skolböckerna.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0