Jobb, pengar och lån

Anders och jag har hittat ett hus som vi förmodligen vill köpa. Jag ska ringa mäklaren imorgon och boka en tid för visning på måndag. Jag måste också boka in en tid med vår bankman för att kolla med lån. Hoppas, hoppas.

Med tanke på alla förändringar som sker på Subban nu så hoppas jag på att få jobba mer. Annika slutar ju och en ny chef ska till. Vi hoppas på en viss person men man vet aldrig. Våra högsta chefer måste ju bestämma. Jag hoppas iallafall på att få jobba ungefär 20 timmar i veckan. Det vore perfekt. Då hinner jag med skola också.

Nu kan jag ju förövrigt också berätta att Subway lägger ner, kanske redan på söndag/måndag. Istället blir det ett nytt företag. Vi ska fortfarande sälja mackor men de är nyttigare och fräschare. Det ska bli så roligt. Det kommer också bli väldigt stressigt. Jag har semester hela nästa vecka så jag får se till att lära mig mackorna snabbt och plugga på hemma.

Jag vill verkligen jobba mer!!! Eftersom jag trivs så bra vill jag inte söka något annat heller. Jag vill jobba kvar och jobba mer!!!

Jag vill också bli miljonär :-)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0