Morgonpromenad

Mellan 7.25 och 8.15 var jag ute på en härlig, varm och svettig promenad. Ska göra det varje dag nu. Hade tänkt gå i en timme precis men min mage satte igång att krångla så jag fick ta en lite kortare promenad idag. Hoppas att det går bättre imorgon.

Jag har precis druckit en c-vitaminbrus och tagit mina vitaminer och mediciner. Ska alldeles strax blanda ihop en shake, min nya frukost.

I lördags gjorde jag ett nytt träningsschema för mig och jag beställde en bok om GI. Ska köra stenhårt ett tag framöver nu. Inget socker och inga kolhydrater men mycket protein!

Jag ska cykla till jobbet också. Börjar den här veckan. Tre dagar! Min rumpa och mina lår kommer få sig en omgång!!

Dags att sätta igång med dagen.

Puss


Kommentarer
Postat av: Madde

Vad duktig du är!! :)

2010-06-28 @ 18:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0