Paula

Min distrikssköterska, Paula, ringde mig imorse. Mitt senaste möte med henne blev inställt då hon hade blivit sjuk. Hon ringde mig idag för att höra hur det går för mig. Supergulligt. Imorgon går hon på semester så jag kommer inte få träffa henne på två månader, kanske närmare tre månader till och med. Det känns jobbigt. Det ger mig mycket att prata med henne ett par gånger i månaden. Nu får jag se till att klara detta på egen hand. Med hjälp av Anders så klart, utan honom klarar jag inte av träningen själv. Jag känner mig som en femåring... Nu ska jag sätta upp gardinerna i sovrummet och sen ska jag sätta mig med skolböckerna innan det är dags att gå till förskolan. Det är ju sommarfest idag!!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0