Personalmöte

Jag kom för en dryg timme sen hem från ett personalmöte på Subban. Fick reda på en del nya saker. Inget jag tänker berätta om här dock. Det jag kan dela med mig av är att vi inom de närmsta tre veckorna kommer få nya arbetskläder. Det ska bli så härligt. Har haft samma t-shirt i tre år nu. Dags för en förändring.

Nu börjar jag bli klar med min förändring av balkongen. Jag sydde markiserna och satte upp dem igår. Jag planterade även blommorna. Jag har ännu inte fått upp blomlådorna, det fattas ett par skruvar till det. Kvar är då att fixa mattan till golvet och så ska jag slipa och olja in vårt bord. Sen så ska det nog vara klart.

Anders är på en utryckning nu och jag vet inte när han kommer hem. Jag får nog åka och hämta honom så jag hoppas att det inte blir för sent.

Imorgon, på fredag och på söndag är det plugga som gäller. Jag har innedagar måndag till onsdag nästa veckan. Efter det är terminen slut. Jag har sån tur att Madde också har innevecka så då kan vi äta lunch tillsammans.

Nu blir det ett par avsnitt av Sex and the city, hårdmackor och en kopp te. 

Puss


Kommentarer
Postat av: Madde

Då kanske det är dags för en fika snart då om balkongen börjar bli klar!? ;)

2010-06-03 @ 21:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0