Skostopp

Ett skostopp är infört. Jag får inte köpa fler par nu. Om vi får huset så måste jag lägga alla mina pengar på det och jag får därför inte köpa fler par. Jag hoppas att förbudet är upphävt till vintern, jag har ju inga vinterskor...

Jag kom nyss hem från hälsocentralen. Har i flera dagar nu kliat under foten och är svullen. Det verkar som att jag har trampat in något eller blivit stucken/biten av något. Fick ett honungsplåster på nu som ska dra ut "främmande kroppar". Hoppas det blir bra. När jag ringde för att boka tid passade jag även på att boka en läkartid för att kolla upp min hallux vallgus, knölen på foten. Jag vill ju operera bort den och nu är jag ett steg närmare.

Det är hittills en skön semestervecka iallafall, varmt och härligt. Hoppas att det håller i sig över midsommar också.

Min viktnedgång fungerar inte alls. Jag har inte tränat på ett tag heller... Ska börja cykla till jobbet nästa vecka har jag tänkt. Och gå på promenader igen.

Jag blödde näsblod fem gånger på tre dagar, men nu verkar det vara lugnt igen.

Nu ska jag åka till Anders föräldrar och fortsätta måla på traktorn.

Glad sommar!!

Puss   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0