Vackra kvinnor

Detta är tre vackra kvinnor enligt min mening.







Jag följer Charlotte Perrellis blogg på chic.se och jag är mycket imponerad av henne. Hon har en drivkraft som inte många andra har. Hon verkar klara av det mesta själv. Två barn, ett enormt hus, en lägenhet i Spanien och en lysande karriär. Charlotte Perrelli är en av mina förebilder.

Sarah Jessica Parker blev förra året utsedd till världens mest osexiga kvinna. De som valde ut henne kan inte ha sett Sex and the city. Hon bara osar sex i sina höga klackar och vackra kläder.

Visst kan hon vara för smal ibland men jag tycker ändå att Victoria Beckham är snygg. Även hon är en förebild. Att ha tre barn och en karriär som designer är imponerande.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0