Väldigt lite jobb

Så lite som jag kommer jobba i sommar har jag aldrig jobbat tidigare. Det mesta jag har schema på hittills är typ 20 timmar på en vecka, då är det fördelat på två jobb... Jag vill gärna jobba mer, typ 15 timmar i veckan på Subban. Hoppas på att få göra det nu när Ankan slutar. Känns ibland som att jag är den enda som faktiskt gillar mitt jobb. Det är inte alltid så roligt att stå där utan kunder men när det är folk där så är det väldigt roligt. Det blir nog även ännu mer roligt om ett par veckor.

Angående Midas så är det i juli vi ska vara hundvakt, inte i juni. Anders hade missuppfattat det lite... Ska kolla med Frida och Annika om jag kan vara ledig onsdag-fredag den veckan.

Jag och Anders ska ut och jogga när han kommer hem. Ska höra om vi inte kan gå på en promenad istället. Jag har ont i magen, typ vid äggstockarna och livmodern. Fattar inte varför men skönt är det ju INTE iallafall.

Nu ska jag dricka upp mitt te.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0