Vilken tur

Jag kan det här med att budgetshoppa. I morse var jag ju lite sugen på billiga smycken så jag tog en sväng inne på H&M i stan. Det var mycket rea men jag hittade inget speciellt. När Anders åkte iväg och jobbade efter att ha hämtat mig åkte jag till köpis och kollade på H&M där istället. Där hittade jag en klänning för 50:- och tre halsband för 10:- styck. Dessutom gjorde jag ett riktigt fynd.
Häromdagen beställde jag ett par skor på hm.se som var nedsatta från 349:- till 199:-. Dessa hittade jag nu, bara ett par i min storlek kvar, för 100:-. Ibland har jag sån tur. Dessa skor är det.



Denise och jag hade en intressant diskussion på jobbet om kläder. Jag är imponerad av de som orkar klä upp sig varje dag. Denise har helt rätt om att det är roligare att klä upp sig på riktigt om man inte gör det jämt. Själv så lever jag ju i mina mysbyxor... Ska försöka bättra mig. Om så Anders måste gömma dem för mig. Det är ju bara att lägga dem överst i köksskåpet så når jag inte :-)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0