Wedding day

Idag vankas det kungligt bröllop. Kronprinsessan Victoria får äntligen sin man av folket, Daniel Westling.

Jag är säkert hysterisk när det gäller detta men från kl 13 kommer jag sitta bänkad framför tv:n. Jag tycker om vår kungafamilj och det här är ju årets händelse.

Det ska bli så spännande att se vad Victoria har valt för klänning. Jag är också mycket nyfiken på vad de kungliga gästerna väljer att klä upp sig i. Jag förväntar mig en massa fina klänningar.

Om en timme kommer pappa och hämtar mig. Jag ska nämligen kolla på bröllopet tillsammans med mamma. Vi har lejt pappa att laga trerätters middag till oss. Det blir räkcocktail till förrätt, grillad fläskfilé med potatisgratäng till varmrätt och någon slags tårta till efterrätt. Hur gott som helst.

Jag ska väl se till att få i mig något att äta nu, har ju varit vaken sen halv sju och har inte stoppat i mig något än.

Puss  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0