Almanacka

För de som känner mig är det ingen nyhet att jag är noga med att skriva in allt som händer i mitt liv i min almanacka. Det skulle jag göra idag också. Det känns ju ganska viktigt att anteckna att jag ska på tvåveckors semester... Jag blev mycket förvånad då jag öppnade min almanacka och sidor saknas. Hur kul känns det? Det är typ åtta dagar som saknas. Det kan ju vara någon som vill jävlas och har rivit ut sidorna men det är jävligt tråkigt iallafall. Så nu har jag köpt en ny almanacka. Jag gick igenom varje sida för att kolla att alla datum var med. Trist bara att almanackan inte börjar förrän i slutet på juni. Men då räcker den tills slutet på juli nästa år.

Imorgon blir det att ringa till hälsocentralen för min del. Det har inte blivit nå bättre med örat. Kan inte alls koncentrera mig och det är ju jobigt när jag ska plugga. Har dessutom ont i halsen. Jag vill verkligen inte blir sjuk igen.

Jag tog mig en sväng till köpis på förmiddagen. Köpte två par shorts, ett par vita och ett par svarta, fler tubtoppar och ett linne. Jag längtar så till sommaren nu. Det enda jag kan komma på som är trist med Gran Canaria är att det inte är möjligt att ha höga klackar där. Eller det är det väl men bara om vi inte går iväg långt och äter. Till och med jag är vettig nog att bara packa låga skor när jag åker dit. Hur trist det än är. Jag får passa på att gå ut mycket med Madde i sommar så jag kan använda mina underbara klackar :-)

Kom precis på att jag längtar tills Sex and the city 2 kommer på bio. Måste dra med mig Madde på bio då. Tror inte att det kommer blir så svårt. Eller?

Lite senare ikväll ska vi ut på en promenad. Jag ska försöka inviga mina nya walking-skor igen. Fick skavsår sist. Ovanligt... Ska iallafall sätta på mig nya skavsårsplåster innan vi promenerar iväg.

Ikväll får det bli en liten spa-kväll. Fotbad och pedikyr, ansiktsmask och vaxning av ben. Måste även börja smörja in mig med brun utan sol. Jag är nästan genomskinlig, inte alls så attraktivt... :-)

Nu ska jag återgå till att se klart på Fuskbyggarna.

Puss


Kommentarer
Postat av: Madde

Hehe nää det blir nog inte svårt alls det! ;) åå vi lär ha nån filmkväll snart tycker jag! :)

Å självklart ska vi ut å dansa i sommar!! hi hi :D

puss å kram

2010-05-02 @ 21:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0