Äntligen hemma

Nu har jag varit hemma i en dryg timme. Äter faktiskt lite godis och tittar på Sex and the city. Håller på att förbereda mig inför biobesöket på fredag. Vi är några brudar som ska se den nya filmen och innan det ska vi dricka en cosmopolitan :-)

Hela min kommande vecka är fullspäckad. På måndag ska jag träffa mamma och Vilda en sväng, träna, försöka plugga och jobba. Efter jobbet ska mamma hämta mig eftersom jag och Vilda ska sova där. På tisdag är jag barnvakt till henne hela dagen och på kvällen blir det bilbingo med mamma. Hela onsdag och torsdag ska jag plugga. Samma gäller fredag förutom på kvällen då. På lördag ska jag först städa köpis, sen jobba på Subban och efter det ska jag på personalfest med Mellansvenska. Trevligt. På söndagen blir det plugga igen. Jag ska även få in iallafall fyra träningspass under veckan.

Idag har vi varit ute i stugan hela dagen. Jag har rivit ett staket och hjälpt Anders att göra klart altanen. Men det är långt kvar tills dess... Anders är kvar på stugan och ska sova där. Jag jobbar ju hela dagen imorgon. Så i natt får jag hela sängen för mig själv.

Jag längtar tills den 10:e juni då jag äntligen får fixa mina naglar. Fyra av dem har gått av nu och det ser förjävligt ut. Jag ver inte vad jag ska göra med dem än. De måste passa till studenten och ett bröllop. Det får bli något somrigt och ljust.

Nu ska jag titta på ett till avsnitt av Sex and the city och sen är det läggdags som gäller.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0