Festa

Igår var jag och jobbade lite på min praktikplats. Eller jag ställde upp gratis. Det var roligt som vanligt. Fick reda på att de skulle ut på kvällen och fira en av pedagogerna som hade fyllt 40 år. Så jag frågade om jag fick följa med och det var inga problem. På kvällen fick vi "praktikanter" reda på att vissa av pedagogerna inte visste vilka vi var. Det var ju lite intressant men inget jag bryr mig om. Förskolan är så stor att det är lätt att gå om varandra. En trevlig kväll blev det iallafall.

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska gå lite så att jag kan åka in till jobbet. Inte för att jag är så sugen men. Efter jobbet ska jag till Madde. Vi ska förfesta innan Marielles 25-års fest. Tror att jag hoppar över krogen. Mina öron krånglar och jag har världens hosta. Måste bli riktigt frisk nu när jag äntligen har kommit igång med träningen.

Appropå det så ska jag sätta mig ner imorgon och lägga upp ett kostschema för två veckor framöver. Tror att det är lättare att äta rätt om jag har det på papper exakt vad jag ska äta.

Nu ska jag dricka upp mitt te, dra Anders ur sängen och göra mig klar för en arbetsdag.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0