Hej och hå

Jag känner att jag är på gång med pluggandet och det känns mycket bra. Det kan vara för att terminen snart är slut :-)

Igår när Anders kom hem från jobbet åkte vi till City Gross och handlade. Det är så skönt när det finns mat i kyl, frys och skafferi. Vi fick ta en sväng på apoteket också. Anders har blåsor i munnen och jag har skavsår.

När vi kom hem så packade vi upp allt och jag gick ut på en promenad. Anders åkte då till Maedia Markt och köpte Avatar på Blue-ray. När jag kom hem från promenaden lagade jag mat och Anders försökte få igång filmen. Det tog över en timme...

Undertiden jag lagade mat ringde mamma, hon gör alltid det. Jag skulle ta ut ketchupflaskan ur kylen och lyckas naturligtvis tappa den. Flaskan sprack i botten och det stänkte ketchup lite här och var. Kul. Så det var bara att städa upp och slänga flaskan.

Idag är det ännu mer plugga som gäller. Tänkte dietfuska idag och gå ner till Tempo och köpa något gott. Jag behöver något som ger energi. Ska gå på två promenader och köra på crossen idag så jag bränner iallafall bort en del.  

Som om det inte vore nog så är jag ganska snorig, har ont i halsen och öronen kliar igen. Blir galen på det här. Snart måste nån skriva ut antibiotika så att jag blir frisk. Jag har hållit på så här i sju veckor nu. Jag har tröttnat.

Ska kolla om det går att lägga upp bilder i ett annat inlägg, det fungerade inte nyss.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0