Inställt

Mitt möte med Paula blev inställt idag. Hon är sjuk. Enligt kvinnan som ringde från hälsocentralen får jag inte komma förrän efter sommaren. Om det är så, då måste jag kämpa på som tusan på egen hand. Jag ska skriva en lista på de vanligaste livsmedlen jag äter. Ska skriva upp kaloriinehållet så att det blir lättare att äta rätt mängd. Jag är verkligen på G nu. Jar kört intervaller i Åbyvallen tre gånger nu. Känns verkligen bra.

Jessica ringde i morse och frågade om jag är ledig på måndag nästa vecka. Som tur var är jag det. Hon behöver nämligen barnvakt. Förskolan är stängd både måndag och tisdag. På måndag ska Vilda vara med mamma och på tisdag med mig. Hon ska även sova hos mig. Vi sover nog i Forsbacka för Anders ska jobba natt. Det kommer nog bli mysigt. Vilda är så härlig.

Idag var jag så nära att vinna 10000kr på bilbingo. Som vanligt hade jag ingen tur med mig.

Nu ska jag äta ett par smörgåsrån med philadelphiaost. Mums. Sen ska jag börja läsa en bok.

Puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0