Måsten

Jag är så trött på att hela mitt liv kretsar kring måsten. Jag måste sitta inne och plugga en varm dag för att bli godkänd. Jag måste skaffa ett nytt/till jobb för att ha råd att leva. Jag måste kontrollera vad jag äter för att inte gå upp mer i vikt. Jag måste träna för att kunna gå ner i vikt.

Så less.

Jag vill kunna äta vad jag vill utan att svulla upp ännu mer. Jag vill ha tid att träna det jag vill. Jag vill ha råd att göra det och en massa andra saker.

Om ett år ska jag kunna göra det.

Jag ska vara klar med skolan. Jag ska ha nått min målvikt. Jag ska träna för att jag tycker att det är kul. Jag ska ha råd att köpa det jag vill.

Så är det bara.

Har bestämt mig för det.

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Ett litet tips!

Om du gillar tv så finns det en nystartad tvsida som heter:

http://tvminnen.blogg.se

Du kan själv vara med och tycka till och påverka vad det ska stå om där.

2010-05-18 @ 21:18:57
Postat av: Anki

Du måste inte, du ska inte, utan du VILL!

Prova tänk så :)

2010-05-25 @ 16:09:31
URL: http://angelicawahlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0