Questions

Har du pojkvän/flickvän? Ja
Är du kär? Japp
Hur tidigt stiger du upp? Beror på, men jag brukar vara en morgonmänniska
Vem/vilka vet mest om dig? Anders, Madde och Marlene
Gillar du att slåss? Nej
Vad ska du göra ikväll? Duscha, plugga och sova
När var du senast full? Ett par veckor sedan på en personalfest
Har du utländska föräldrar? Nej
Var har du ont? I halsen.
Är du bra på att måla? Kan knappt rita en streckgubbe
Vem kramade du senast? Anders
Vad längtar du till? 29:e september då vi åker till Gran Canaria
Vad heter dina husdjur? Frej, katt som numera bor hos mamma och pappa
Har du körkort? Jajamen
Favoritgodis? Hallonlaktisskalle och choklad så klart
Morgon- eller nattmänniska? Kan vara lite av båda, det beror på hur stressad jag är
Sparare eller slösare? Slösare…
Har du några homosexuella vänner? Inte vänner precis, men jag vet några
Bio eller promenad? Går oftare på promenad än på bio
Är du kittlig? Nej, Anders sorg…
Rädd för insekter? Det mesta med fler än fyra är jag äcklad av
Anser du att du är stark? Psykiskt men inte fysiskt, jobbar på den delen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0