Sakta men säkert

Det går neråt. Sakta men säkert. 0,3 kilo på en vecka. Måste lägga i en högre växel så att jag går ner 0,5 kilo per vecka istället. Annars kommer jag inte nå mitt mål. Ska bättra mig med maten och promenaderna. Nästa vecka börjar Anders boot-camp. :-) I fem dagar ska han få köra järnet med mig. Intervallträning och backträning. Får se om det gör större skillnad på vågen. Om det är så måste vi göra det ofta, typ varannan eller var tredje vecka. Spännande blir det. Jobbigt dessutom. Ska kolla efter ett par nya joggingskor också. Mina är rätt slitna. Skorna jag köpte förra veckan är bara för walking. Funderar på att köra lite GI-diet ett tag. Bara för att komma igång. Det brukar fungera. Det gäller bara att orka. Jag är dålig på att dricka vatten så det måste jag bli bättre på. Om jag har tur så kan jag visa ett resultat på minus ett kilo när jag ska till Paula på måndag. Det vore skönt, för min egen skull. Hon tror verkligen på mig och jag vill bevisa att jag klarar av det här. Jag ska börja göra lite magövningar också. Vill ju faktiskt ha lite muskler också. Jag tycker att en platt mage med muskler är sexigt.

Har precis kollat igenom mina kläder och har valt ut en del som jag ska lägga ut på Tradera. Kommer nog inte tjäna många kronor men kanske några och dessutom får jag mer plats här hemma.

Nu ska jag brygga lite kaffe och fortsätta läsa om jämställdhet.

Puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0