This is my life

Igår kväll var jag och Anders ute på en härligt svettig promenad. Jag tog mina nya Esty-tone skor. Nu har jag härliga skavsår. En stor fet blåsa på vänster fot. Kan inte använda några skor alls nu. Knappt ens foppatofflor. Jag måste komma på en bra idé för jag ska gå på mina promenader varje dag. Jag har ju ett typ vadd som jag köpte för några år sedan när jag hade skavsår. Får trolla lite med det.

Jag har dessutom funderat på om jag är pollenallergiker. Antingen det eller så är jag sjuk igen. Jag nyser och är snorig ständigt nu känns det som. Börjar tröttna på det nu. Funderar på om det är något med mina öron igen också, det kliar som tusan.

Nu ska jag bädda sängen, diska och slänga in en maskin tvätt. Idag blir det till att plugga hemma hela dagen. Ska se till att få massor gjort. Har liksom inget annat val...

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0