Operation

Idag var det äntligen dags för mitt läkarbesök. Fick träffa en rysk, tror jag iallafall, läkare och jag fattade väl inte så mycket av det han sa... Men operation blir det iallafall. Jag får välja själv om jag vill bli sövd eller inte. Frågade läkaren om de skulle hamra i foten men de ska "bara" såga. Så jag väljer definitivt att bli sövd. Känns ju inte så kul att ligga och lyssna på en såg när man vet att det handlar om ens fot. Hur som helst så måste jag ha en speciell sko på mig i sex veckor. Den är inte alls lika snygg som mina träningsskor enligt läkaren :-) Det känns skönt iallafall att jag äntligen ska få ordning på foten och det kommer ske inom tre månader. Jag hoppas verkligen att skon är varm. Annars blir det till att hålla mig inomhus. Jag är iallafall mycket glad och nöjd nu.

Puss 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Toppen att du fick positiva nyheter gällande foteländet. Jag var spänd på vad du skulle få för respons hos doktorn.

2010-11-19 @ 23:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0