Jul på jobbet

Som det ser ut nu ska jag spendera en del av min dag på jobbet tillsammans med Jenny och Hugo. Det gör mig inte så mycket eftersom jag trivs så bra med dem. Det kunde ha varit värre...

När jag får reda på hur jag jobbar och om jag har tid att klä upp mig alls under dagen så kommer jag nog att köpa en av dessa klänningar.



Det lutar starkt mot den andra klänningen. Så fin och den skulle jag känna mig julfin i. Den finns även med beige överdel. Den kan vara ett bättre alternativ eftersom jag inte skulle ha på mig en rödklänning annat än vid jul.

Jag får se till att kolla upp hur många tåg vi har att städa och hur länge jag kommer behöva jobba. Jag tror att vi kommer få mat iallafall på jobbet. Chefen snackade om skinka...

Puss


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tror den andra klänningen kommer att passa prima på dig! :)

2010-10-30 @ 00:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0