Frisyrbyte

Jag är så sugen på att göra något med mitt hår. Senast jag var till frissan var för fem månader sedan... Mitt hår växer som ogräs så min utväxt är hemsk. Jag är sugen på att klippa en lång rak lugg, typ till ögonbrynen. I övrigt vill jag såklart behålla längden på resten av håret. Jag känner för en "platt" frisyr. Enkel och snygg. Som den här:



För några år sedan var jag mycket modigare när det kom till att välja frisyrer och färger. Precis innan jag träffade Anders klippte jag av mig håret till en bob. Som den Victoria Beckham hade 2006. Jag trivdes jättebra men den frisyren skulle inte fungera nu. Den krävde för mycket omsorg.

Jag beundrar verkligen människor som vågar. Till exempel så rakade Jenny på jobbet av sig allt sitt hår. Hon var helt enkelt trött på det och rakade av det. Jag såg henne aldrig med långt hår men jag kan inte tänka mig henne i något annat rakat. Respekt.

Sen har vi ju min idol Victoria Beckham som har haft många olika frisyrer och hon passar i både mörkt och blont. Själv vet jag inte vad jag passar i bäst men jag trivs i både mörkt och ljust. Det kanske är dags att boka en klipptid??

Puss  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0