Lite nytt

Den här månaden har jag unnat mig en del nya kläder. Inget speciellt egentligen men det känns alltid trevligt med lite nytt. Några toppar, ett par tunikor, ett par jeansshorts och ett par capribyxor i jeans har det blivit. Båda byxorna kommer från Gina Tricot. De är väldigt låga i midjan. Jag frågade i affären om de tror att byxorna töjer sig och det skulle de göra. Så forthoppningsvis kan jag ha dem under sommaren fast min mage växer. Jag får köpa en gördel sen som döljer magen när byxorna börjar sitta för lågt och mina toppar börjar bli för korta. Det blir nog bra till slut men det är inte lätt med kläder. Att köpa en massa nytt för gravida känns inte så kul heller, det är ju faktiskt svindyrt.

Imorgon på jobbet kommer det en arbetsledare från Stockholm och hon har kläder med sig. Jag hoppas att jag kan ha en större storlek på byxor ett litet tag framöver och sedan får jag köpa ett par för gravida. Det kommer hända andra saker på jobbet imorgon också som jag är nervös inför. Jag vet inte hur saker kommer gå men jag hoppas att det löser sig till det bästa.

Idag är det åter en lång dag på jobbet. Jag har rast mellan 14.15-16.30 och det är lite tråkigt. Om jag orkar kanske jag tar mig ner på stan en sväng.

Nu ska jag titta på ett till avsnitt av Dr. Quinn och sen är det dags för arbetet.

Puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0