Småfet

Det här med att vara gravid precis i början är väl inte det roligaste jag har varit med om. Först så mår man illa och är trött hela tiden. Sen så kommer inte magen på väldigt länge så det syns inte att man är gravid heller. Just nu mår jag bra men känner mig småfet. Jag har ju inte fått mycket till mage än men jag känner att det är på väg. Det ska bli så skönt när magen äntligen kommer. Det är så spännande att inte veta vad det är som ligger där i. Är det bara en bebis eller är det två? Är det en flicka eller en pojke? Jag längtar tills den 6:e maj då jag ska göra ultraljud. VI ska inte ta reda på vad det är men då får vi veta om allt är ok. Tills dess kommer jag vara nervös. Men det är nog alla som väntar barn.

Om en stund ska jag göra mig klar för dagens arbete. Jag jobbar bara till 15,30 idag och det är underbart skönt. Resten av veckan förutom söndag har jag tagit ledigt. Det ska bli så skönt. Det är dags för vårstädning här hemma.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0