Trinny & Susannah

Hade jag vetat tidigare att Trinny & Susannah skulle åka på en liten turné i Sverige och styla om människor så hade jag lätt åkt runt på samma turné för att få vara med. Två avsnitt har visats och jag är imponerad. De kan få vem som helst att bli vacker. De ser fördelar hos alla vilket man inte kan påstå att många gör. Inklusive jag själv. Jag är nog ganska negativ när det gäller kroppsformer. Både hos män och kvinnor.

Jag hade i vilket fall gärna varit med i programmet. De är ju proffs på vad de gör och jag skulle verkligen behöva all hjälp jag kan få... Eftersom jag ju missade chansen så får jag helt enkelt köpa deras böcker och läsa mig till en snygg stil.



Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0