Kläder

Imorgon ska det shoppas!! Jag har precis gått igenom min låda med tröjor, t-shirts och linnen. Det är verkligen dags att handla nytt när som normalt passar bara räcker ner till naveln... Jag har fått rensa ut mer än hälften av vad jag har i lådan. Jag ska spara kläderna för jag planerar att passa i den några månader efter förlossningen. Men imorgon är det jag som pallrar mig iväg till köpis och kollar in rean. Det känns inte jätteroligt att lägga ut pengar på kläder som jag förmodligen kommer växa ur men vad ska jag göra? Jag vill ju kunna se OK ut under graviditeten och slippa klä mig i Anders tröjor. Vi får se vad jag hittar på. Ett par långbyxor skulle jag också behöva. Helst ett par jeans. Nästa vecka har jag ju semester så då kan jag inte gömma mig i mina jobbkläder heller så jag behöver verkligen uppdatera garderoben... Mission possible???

Puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0