Själv är bäste dräng

Vissa saker tycker jag om att göra själv. Shoppa till exempel. Hur mysigt och trevligt det än är att gå i affärer med mina vänner så vill jag shoppa ensam. Jag tror att mina vänner ljuger och säger att saker är snygga fast de egentligen inte är det :-) Så därför föredrar jag att gå ensam när jag verkligen ska handla något.

I fredags gjorde jag precis så. Eftersom jag inte kan ha mer än hälften av mina toppar så var det dags att köpa nytt. Passade ju utmärkt nu också eftersom det är rea. Jag köpte en mamma t-shirt, tre lösa toppar, en lång kofta och ett par jeans. Känns bra. Nu överlever jag ett tag till.

Om en halvtimme ska jag åka och jobba mitt sista pass innan det är dags för en veckas semester. Jag ska göra absolut inget under hela veckan. Eller OK, jag ska storstäda lägenheten och fira midsommar.

Den 5:e juli ska jag åka till Annika och hälsa på. Det ska bli så kul. Hon har ju inte sett min jättemage heller... Hoppas du inte svimmar när du ser mig darling!!!

Jag har hämtat ut min mobiltelefon från lagningen nu så jag håller på att lära mig den. Snart kanske jag kan knäppa kort och lägga upp här. Vad sägs om det?

Nu ska jag byta om och förbereda mig inför en jobbnatt.

Puss


Kommentarer
Postat av: annika

men lite shopping kanske vi kan pressa in då också;)

ska bli så mysigt att ses!



pussar

2011-06-20 @ 10:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0