Utslagen

För två veckor vaknade jag upp med ustlag på mina knän och armbågar. Under dagen blev det bara värre och värre. Ett besök på familjeläkarjouren fick det bli. Där kunde man inte göra något utan gav mig en remiss till akuten. Där kunde de inte heller göra något... Så jag fick en remiss till hudkliniken dagen efter. Där visste de inte heller speciellt mycket men de kunde dosera en medicin iallafall. Efter cirka sex dagar såg jag ut som mig själv igen. Jag knäppte ett kort men tänker inte lägga ut det här. Ni kan väl föreställa er mig med typ vattkoppor över hela kroppen och svullna ögonlock...

I förra veckan började jag jobba igen och det är så skönt att vara tillbaka. Vi har ett nytt schema som faktiskt är riktigt bra. Vissa dagar jobbar jag normala tider 8.30-15.30. Det kommer vara så skönt att hinna göra något på eftermiddagen hemma. Idag ska jag tvätta till exempel.

Nu ska jag packa ner min matlåda och göra mig klar inför en arbetsdag med härliga kamrater.

Återigen ska jag försöka se till att bli bättre på att uppdatera bloggen. Det har varit lite mycket under de senaste veckorna men nu börjar det bli bättre.

Puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0