Ur funktion

Det har blivit dåligt med bloggande den senaste veckan. Min vanliga dator är lite ur funktion så jag har bara min lilla laptop just nu. Jag är fortfarande ovan med att skriva på den så därför har jag inte uppdaterat den senaste tiden.

Jag har inte så mycket att berätta heller känner jag. Magen växer och blir större och större. Mitt humör växlar hela tiden och mycket känns jobbigt just nu. Jag vet inte vad jag vill längre. Allt känns trist. Jag vet inte varför men det känns så just nu. Jag har funderat på om jag behöver prata med någon för det är inte roligt att lligga och gråta i timmar. Speciellt inte när jag gör det utan en riktig anledning. Det är säkert andra som har upplevt samma sak under sin graviditet men det hjälper inte mig. Det tär på mig och Anders och det är inte bra.

Det mest spännande jag kan berätta är att Anders storasyster och hennes sambo fick sin andra dotter tidigt imorse. En liten Tuva. Så nu har jag två Tuva i familjen!! Det ska bli så spännande att få träffa henne.

Nu ska jag återgå till att göra ingenting en stund och sen ska jag ta en välbehövlig dusch.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0