22 dagar

För exakt 22 dagar sedan hade jag precis fått upp freddy på min mage. Det är helt otroligt vad tiden går fort. Det känns som att vi har haft honom mycket längre och ändå är tre veckor ganska lång tid. Just nu ligger mitt lilla underverk i sin babysitter och ser nöjd ut.

I söndags började vi byta ut några av Freddys måltider mot ersättning. Det verkar som att mina tuttar bara innehåller lättmjölk så lillgrabben blir varken mätt eller går upp i vikt. För mig spelar det ingen roll om han bara får ersättning, huvudsaken är att han mår bra. Det verkar han ju göra men jag vill att han ska växa också. Imorgon ska vi väga honom igen så då får vi se om han har kommit upp i den vikt han hade när han föddes. Växer på längden gör han iallafall. Alltid något.

Jag ska kolla med Annika hur hon har det om någon vecka. Jag är så sugen på att åka och hälsa på. Se hennes nya hus och presentera Freddy för henne. Hoppas att hon har tid!

Puss


Kommentarer
Postat av: annika

jag har alltid tid för er! mysigt!!!

2011-11-02 @ 19:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0