Bortskämda

Japp, bortskämda är precis vad vi är här hemma, Anders och jag. Freddy är världens snällaste bebis och bara äter och sover. Ibland behöver vi byta blöja också... :-) Men allvarligt. Jag sover tio gånger bättre nu än jag gjorde när jag var gravid. En gång per natt måste jag väcka Freddy och mata honom. Han väcker inte mig och vill ha mat... Det händer att jag vaknar och kollar så att han lever. Lite orolig blir jag ju när han bara sover. Han verkar brås på sin pappa, kan äta och sova hur mycket som helst :-)

Igår var jag och Freddy i Forsbacka hela dagen. Anders höll på med badrummet här hemma så vi höll oss på avstånd. Samma sak blir det idag. Förhoppningsvis kan vi ta en promenad med vagnen idag. Det regnade ju hela dagen igår så vi hoppade över det då. Mamma vill så gärna visa upp Freddy för sina jobbarkompisar :-) Pappa fick göra det igår då jag åkte till hans jobb med Freddy. Så roligt att se pappa vara så stolt över sitt nya barnbarn.

Snart kommer de och börjar borra för bergvärmen här hemma så det börjar bli dags att fixa till sig. Men först tror jag att jag ska mata Freddy en gång till. Ska svänga in på köpis innan jag åker till Forsbacka och köpa blöjor. Det behövs när man har en kille som kan busa till det vid blöjbyten... :-)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0