Bakfull

När jag har varit en gång en hel dag så kommer smällen dagen efter. Jag orkar med ganska mycket på dagarna men det får jag verkligen betala för dagen efter. Igår städade jag och mamma ur lägenheten och sen så var jag på fötterna så gott som hela dagen. Det har resulterat i att mina fötter är enormt svullna och gör fruktansvärt ont idag. Jag har en massa saker som jag behöver göra idag så jag hoppas verkligen att det lägger sig. Just nu sitter jag med fötterna i högläge. Svullna fötter är min bakfylla...

Jag har ett par viktiga samtal att ringa, bland annat till en mattläggare som ska få komma hit och kolla på vårt badrum. Det börjar bli bråttom med att få det fixat nu. Gavlegårdarna ska få komma och kolla på lägenheten, jag hoppas att de kan göra det imorgon. Jag ska packa klart mina förlossningsväskor och leta reda på vår kamera. Den har jag ingen aning om var den är... Jag måste också städa ur det sista ur lägenheten och ta med frysvarorna därifrån. Anders och hans pappa ska flytta upp en garderob och en byrå idag så att jag kan få lite ordning på våra kläder. Det är inte så kul att ha allt i stora blå IKEA-kassar.

De senaste dagarna har vi köpt färdigmat men det ska det bli slut med idag så jag ska skriva en handlingslista och åka och handla. Utöver det så ska jag bädda klart i det lilla sovrummet, kolla upp vad en boxer till tv:n kostar, tvätta lite kläder, städa lilltoan och köpa en pall till duschen.

Mycket att göra med andra ord. Jag hoppas verkligen att jag kan göra allt.

Ska kolla klart på lyxfällan innan jag sätter igång.

Puss


Kommentarer
Postat av: annika

KOM ihåg att ta det lite lugnt också! Tänk på att det kan starta när som helst nu!!!!

Tycer du ska satsa på chuney monkey och soffhäng ;)



pussar och kramar

2011-09-28 @ 10:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0