Envis

Att vara så envis som jag är lönar sig inte alltid. Jag har ju varit stenhård på att jag ska jobba in i det sista och nu är det bara en och en halv vecka kvar. Tyvärr så är det så att jag har väldigt ont i både rygg och mage nu. Jag vet inte om det är förvärkar jag känner men ont gör det. Tillsammans med att ha ont i ryggen gör det att jag har svårt att gå. Om det håller i sig imorgon så ringer jag till hälsocentralen på måndag och försöker sjukskriva mig. Det känns förjävligt om jag behöver göra det men måste jag så måste jag.

Imorgon ska jag packa en förlossningsväska och ställa i hallen. Det känns som att det är lika bra att ha den klar. Alla bebiskläderna är tvättade och själv kommer jag ju bara kunna ha mina gravidkläder ett tag till efter förlossningen. Det ska bli så skönt när det äntligen är över. Just nu är jag så trött på det här och vill återgå till mitt normala liv. Ett nytt normalt liv vill säga.

Nu ska jag återgå till att slappa i soffan. Med fötter och händer i högläge i förhoppning att svullnaden lägger sig.

Puss


Kommentarer
Postat av: Susanne

Tänk på dig själv och bebisen,det viktiga är att ni mår bra. Vi var och kikade på ert hus igår. Vilka möjligheter ni har med det. Kommer säkert att bli jättefint! Kram Susanne

2011-09-12 @ 10:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0